Myšlenkou projektu je propojit mladé lidi po celé České republice, aby si navzájem s otevřeností předávali především následující zkušenosti formou kurzů či individuálních konzultací.
Obchodní jednání
- umění udělat první dojem, navázání přátelské atmosféry
- správně nastavená image, vhodně zvolený dresscode
- pozitivní, milé, zdvořilé vystupování
- dovednost aktivního naslouchání, projevení upřímného zájmu o protistranu, empatie
- umění správně klást otázky a vést rozhovor – definovaní požadavků a představ klienta
- strukturované myšlení vedoucí k rozpoznání, pochopení a řešení problému
- funkční práce s informacemi i s emocemi
- znalost neverbální komunikace – řeč těla (umění sebeovládání a čtení z řeči těla protistrany)
- umění přirozené sebeprezentace – správné používání tónu hlasu a intonace
- odstranění výplňkových slov a konjunktivu
- flexibilita jednání a chování podle potřeby typologie obchodního partnera či klienta
- správné argumentační dovednosti
- otevřenost názorům protistrany, schopnost ztotožnění a dosledování
- dovednost dotažení jednání ke konkrétním závěrům
- asertivní jednání, zvládání argumentace s nadhledem s vyhnutím se konfliktům a nedorozuměním
- vytváření obchodních konexí
- poskytování správného servisu
- zlepšení komunikačních dovedností v telefoníckém kontaktu


Prezentace před publikem
- umění zaujmout a poutavě prezentovat
- zahájení prezentace
- vhodná volba tématu a osnovy
- řeč těla, intonace
- práce s publikem
- práce s délkou prezentace (tipy pro případ kratšího či delšího trvání než byl předpoklad)
- ideální obsah a grafika slidu, osvojení práce v PowerPointu
- schopnost rozlišování mezi odbornými informacemi (fakty) a nepodloženými informacemi (domněnkami, osobními názory)
- rekapitulace, závěr, zafixování získaných poznatků
Timemanagement
- dlouhodobé, krátkodobé a denní plánování
- sestavení a pravidelné využívání týdenního plánu
- dělení úkolů podle priorit (naléhavost X důležitost)
- efektivní práce s časovým snímkem
- efektivní používání kalendáře, diáře a elektronických úkolových aplikací
- oddělování typů dovedností do bloků (strategické, kreativní atd.)
- efektivní značení úkolů
- zlepšení koncentrace na práci – využití poznatků od Grow Job
- rozdělení činností a úkonů efektivně podle denní hodiny a vlastní typologie
- tvorba myšlenkových map


Sebereflexe
- tvorba osobní vize
- stanovení cílů a práce na jejich dosažení
- umění vlastního zhodnocení (jak často vést a jakou formou)
- osobní růst – vlastní zdokonalování
- získávání sebedůvěry a profesionálního a sebevědomého vystupování
- tvorba správných návyků
- práce s emocemi (zvládání překážek, výstup z komfortní zóny, získání nadhledu)
- hledání a odstraňování negativních návyků a myšlenek z minulosti
- správný pozitivní postoj, pozitivní myšleni
- dovednost správně přijímat a reagovat na kritiku
- umění předat konstruktivní kritiku
- schopnost srovnávat se formou inspirace, odstranění negativních forem srovnávání
- otevřenost změnám, adaptabilita
Sestavení týmu
- stanovení kritérií pro výběrové řízení
- vedení pohovoru
- výběr vhodných kandidátů – rozpoznání jejich kvalit a schopností
- jak pracovat s prvním dojmem
- umění vyhodnocení typologie osobnosti
- navázání spolupráce na principu aktivního přítele
- stanovení pravidel spolupráce, nastavení správných očekávání
- stanovení vzájemných rolí, začlenění do týmu
- předání týmové kultur a firemních hodnot


Vedení týmu
- osvojení zákonů leadershipu
- vedení motivačního rozhovoru
- vedení kontrolního rozhovoru
- individuální jednání podle typologie spolupracovníka
- práce s týmem lidí (rozpoznání a koordinace různých typů lidí v rámci týmu)
- pomoc se stanovením osobních vizí a dílčích cílů spolupracovníků
- manažerské dovednosti (pomoc s plánováním a vyhodnocováním dosažení cílů spolupracovníků)
- umění podat konstruktivní kritiku
- schopnost být aktivním přítelem (pomoc se zvládáním překážek a práce s emocemi)
- vedení k samostatnosti a zodpovědnosti
- rozvoj podnikatelského myšlení
- vedení vlastním příkladem
- získání sebedůvěry a rozvoj přirozené autority
- příprava a organizace teambuildingových akcí
- stanovování týmové kultury a společných vizí
- vedení workshopů
- osvojení technik koučingu
Vlastní finanční gramotnost
- orientace na finančním trhu a variabilitě produktů
- schopnost objektivně třídit informace a racionálně je vyhodnotit
- získání odbornosti v pojmech hypotéka, investice, akcie, pojištění, úvěr, RPSN, důchodové pilíře atd.
- rozumné nakládání s vlastními financemi – přehled příjmů a výdajů
- rozlišovaní aktiv a pasiv (aktivní a pasivní zdroj příjmu)
- tvorba daňového přiznání (orientace ve státních daních, daňových odpočtech)
- orientace ve státních dávkách, státních dotací
- znalost důchodového systému České republiky,
- pochopení složeného úročení
- proniknutí do poplatkové struktury jednotlivých produktů


Předávání finanční gramotnosti – aplikace nabytých znalostí
- tvorba projektu na kontrolu stávajícího portfolia
- tvorba projektu na optimalizaci, hledání úspor, tvorbu rezerv
- pomoc s realizací zvoleného řešení
- dopad demografických změn na finanční trh
- přehled finančních institucí na trhu a jejich produktů
- konzultace s vedoucím, čerpání zkušeností pokročilejšího člena projektu
- osvojení práce s Excelem a Wordem
- konzultace s klienty
- získávání konexí mezi manažery finančních domů
- získávání konexí z rozmanitých sektorů a profesí
- poskytování servisu (průběžná celoživotní aktualizace a revize finančního portfolia)